Țiriac Auto și Mercedes-Benz România au inaugurat la Brașov primul showroom sub conceptul MAR20X din rețeaua Țiriac Auto.
Proiectul a vizat personalizarea locației conform noilor standarde de brand, aliniate la viziunea companiei de a plasa clienții în centrul activității sale, oferindu-le cea mai luxuriantă experiență și un proces de vânzare și servicii de cea mai înaltă calitate.
De asemenea, cu această ocazie Țiriac Auto anunță planurile de implementare a acestui nou model de retail în toate locațiile sale Mercedes-Benz din București și din țară, în următorii 2 ani, investiție estimată la peste 3,2 milioane euro.
Prin implementarea conceptului MAR20X, Țiriac Auto urmărește ca dincolo de designul locațiilor, să optimizeze procesele, rolurile și integrarea tehnologiilor digitale, pentru o experiență memorabilă și eficientă, incluzând acordarea de consultanță specializată și soluții personalizate pentru orice tip de solicitare.
“Autovehiculele au fost și rămân o mare pasiune a mea. Colecționez, admir și apreciez constant evoluția lor tehnologică. În urmă cu 31 de ani am decis să dau continuitate pasiunii mele în zona de business, importând primele unități auto Mercedes-Benz în România. Între timp…lumea se schimbă extraordinar de repede. Avem aici modele electrice, ale viitorului. Cât de bun este acest viitor? Este viitorul numai electric, sau poate va folosi și tehnologii cu hidrogen sau magnetice?” a declarat Ion Țiriac, cu ocazia acestui eveniment.
“Parteneriatul puternic de 31 de ani dintre Mercedes-Benz și Țiriac Auto în România este construit pe valori comune și pe asumarea aceluiași angajament de a eleva experiența clienților noștri și de a le oferi permanent sentimentul unic de apartenență la ceva special. Inaugurarea dealership-ului MAR20X în Brașov este încă o ilustrare a modului în care insuflăm principiile luxului modern în spațiile de retail, prin crearea unei experiențe superioare de vânzare și servicii post-vânzare”, a declarat Amanda Zhang, CEO Mercedes-Benz România.
Arhitectura, utilizarea elementelor media și procesele din showroom sunt privite ca parți integrate ale unui concept unitar. Acestea se completează pentru a construi o experiență în reprezentanță caracterizată prin cea mai bună calitate a mediului în care clienții sunt primiți, procese cursive și consultanță la standardele zilei de astăzi:
Funcționalitățile principale ale zonelor de contact cu clienții în noul tip de showroom sunt organizate pe mai multe puncte de contact. Acestea sunt, la rândul lor, împărțite în mai multe tipuri de activități:
Noul concept de showroom este încă un pas pe care Mercedes-Benz îl face în misiunea sa de a fi mai mult decât un producător auto, o companie de tehnologie inovatoare, care setează noi standarde pentru clienții săi.
Despre ȚIRIAC AUTO
Ţiriac Auto face parte din Grupul Țiriac , ce reunește peste 40 de companii private autohtone, activând în multiple sectoare precum imobiliare, auto, servicii financiare, transport aerian, servicii de pază și protecție, property management și servicii de media.
🚗 Peste 30 de ani de activitate
🚗 Cifra de afaceri în 2022: 376.4 milioane euro, în creștere cu 17% față de 2021
🚗 10.776 mașini noi și rulate livrate în 2022
🚗 Peste 850 de angajați
🚗 Showroomuri și ateliere de service în 6 orașe din țară: București, Brașov, Bacău, Constanța, Pitești, Oradea
🚗 Vânzări autovehicule noi pentru 6 mărci: Mercedes-Benz, Jaguar, Land Rover, Ford, Mitsubishi și Hyundai și divizia de auto rulate – Țiriac Auto Rulate
🚗 Servicii de închiriere autoturisme: Țiriac Auto Rent